» Comics - END CHAPTER 2 - June 19th, 2012, 11:49 pm

Average Rating: 5.00

« First Page ‹ Previous Page Next Page › Latest Page »

Author Comments:

Kumikoalastar, June 19th, 2012, 11:49 pm

- AND THATS THE END OF CHAPTER 2!!!

I'm sorry this page is so late. I tried getting it done before AM2 this weekend but that didn't happen.

On the bright side I did have a bit of fun though! I hope AM2 gets bigger because it'd be great to have more cons so close by.

But anyway...yeah...that's the end of chapter 2! Starting the next chapter next week! I'm excited for it!

Post A Comment

Reader Comments:

comments powered by Disqus
 

i wanna read next chapter so badly now
XD

posted by roxjey on June 20th, 2012, 1:46 am





 
Haha

Great way to end a chapter :D
Keep up the good work!

posted by Raichi on June 20th, 2012, 9:20 am





 

New chapter? I can't wait! Jeez, Maxie is starting to scare me and I thought I was safe on the other side of the computer. >.<

posted by AnimalCops on June 20th, 2012, 9:29 am





 

Lol Damian knows it. X)

posted by FireBorg on June 20th, 2012, 11:26 am



  AHAHA

LOL
Aiden got told xD

posted by lunaflower99 on June 23rd, 2012, 8:39 pm





 

HOLY SHIT! I PISSED MYSELF!! DDD:

posted by MegaAnimeFreak7 on August 9th, 2012, 8:30 pm



Post A Comment